Aşk Mesajları Damar

Aşk Mesajları Damar. Bu yüzden hayattan tat almaya bak. Kaba sözler kısa, kaba sözler anlamlı, kaba sözler etkileyici, kaba sözler ağır, kaba sözler küfürlü, kaba laflar, kaba sözler damar.

Müslüm Gürses Damar Sözleri Güzel Sözler
Müslüm Gürses Damar Sözleri Güzel Sözler from www.enguzelsozler.net

Ne zaman seni düşünsem, ardından bir çakmak çıkıyor cebimden ve ciğerime derin bir duman çekiyorum. Ne kadar unuttum desemde onu görünce yine eskiye dönüyorum. Belki yanlış zamandım belki de yanlış yerdim ama yanlış kişi değildim.

En Güzel Damar Sözler & Etkileyici Damar Sözler Ah Ulan Ayrılık Bir Tek Seninle Ayrılamadık.


Ne kadar unuttum desemde onu görünce yine eskiye dönüyorum. Aşk, yer yerinden oynasa da; Damar aşk sözleri… aşk seni seviyorum demekle değil, onun uğruna ölebilmektir.

Gideceksen Öyle Bir Gideceksin Ki Ayrılık Bile Gurur Duyacak Seninle!


Yeter ki çık gel bir gece vakti. Ağır damar sözler yalnızca yağmur yağdığında seviyorum bu şehrin insanlarını; Erkeklerin kalpleri yerine cüzdanlarında yaşayan kadınlar, ruhları yerine kalçalarının okşanmasına razı olmak zorundadır.

İntihar Köprüsü Gibiyim Bu Günlerde, Gözümden De, Gönlümden De Düşen Düşene.


İçimdeki sevgin yavaş yavaş söndü, lakin korkuyorum küllenen aşkın yeniden alevlenir diye. Herkesin yüzü ıslak, başları eğik, herkes benim hep olduğum gibi. Dilek tutmak için mum yakmak gerekmiyor.

Yanlış Olduğunu Bile Bile Yürüdüğüm Yoldun Sen… Kimseyi Başkalarının Anlattığı Hikayelere Göre Yargılama… Kaçamıyorsun Çünkü Anıların Adımlarından Daha Büyük.


Ölürsem beni yârimin kalbine gömün. İhtiyacım var kokuna sevmene sarılmana. Kaba sözler kısa, kaba sözler anlamlı, kaba sözler etkileyici, kaba sözler ağır, kaba sözler küfürlü, kaba laflar, kaba sözler damar.

Kime Kıymet Versem Hayatımı ‘Kıyamete’ Çevirmesini Iyi Biliyor.


Sevmek zor iş, ne maaşı var ne sigortası, bir ayrılığı var bir de gözyaşı. Damar mesajlar yazımızda facebookta paylaşabileceğiniz damar mesajlar, sevgiliye gönderebileceğiniz anlamlı damar mesajları bulabilirsiniz. Yağmur olsan binlerce damla arasından tutardım seni.

Posting Komentar untuk "Aşk Mesajları Damar"