En Güzel Durum Sözleri Aşk

En Güzel Durum Sözleri Aşk. Bir otobüs aşkıydı belki bizimkisi benim yolum “son durak” seninkisi “müsait bir yer’di… mutlak değer içindeki x gibiyim. Seni görmenin, sana dokunmanın ne mutluluk olduğunu hiç bilemeyeceksin.

Profil Sözleri, Durum Sözleri
Profil Sözleri, Durum Sözleri from www.netde.org

Aşk sözleri ömrümün en güzel mevsimi sensin. Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor oluşuma aşlk olurdun… elif şafak aşktın sen, gidişinden bildim seni. Günü sözü haklıysan korkma, hak seni korur… kusur arıyorsan tüm aynalar senin.

Yeni Kelime Adresiniz Ile Aşk Sözleri, Whatsapp Durumları, Resimli Sözler, Güzel Mesajlar Ve Daha Fazlasına Ulaşabilirsin.


Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor oluşuma aşlk olurdun… elif şafak aşktın sen, gidişinden bildim seni. Değmeyen birine dönüp bakmam adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim. Günün sözü, günün en güzel sözleri yer almaktadır.

Dile Dua, Çaya Dem, Yüreğe Kıdem.


Ötesi de yok gerisi de! Kendimi görebileceğim en güzel ayna bana aşkla bakan gözlerindir. İlk “o” kulda sınıfta kaldım ben.

Sevebildiğin Kadar Sev, Hayat Kısa… 3.


2021 yılı en güncel şarkılardan kısa sözler, güzel kısa şarkı sözleri, kısa şarkı sözleri , kısa sözler , şarkılardan alıntılar. Sevgiliye söylenecek uzun mesajlar whatsapp, erkek sevgiliye söylenecek güzel uzun mesajlar ve sevgiliyi mutlu edecek uzun mesajları bulabilirsiniz. Sen gidersen sesin gider, kokun gider, yüzün gider.

Beraber Gülmeyi Özlediğim Insanlar Var.


Kanatlarım yok belki ama senin varlığının verdiği mutluluk ile göklerde uçuyorum. Önce ruhunu aydınlatır, sonra bedenini ısıtır. Sadisttir insanlar, kendilerine uygun mazoşist ararlar sonra da kullanır kullanır atarlar 5.

Muhabbet Ağına Giriş Için Dokunun.


Trip atmasın, dırdır etmesin, hep elimin altında olsun, nazlı nazlı süzülsün istiyorsanız, balık alıp besleyin. Aşk iki kişinin tek olmasıdır. Çünkü her bir zerrem aşık her bir zerrene.

Posting Komentar untuk "En Güzel Durum Sözleri Aşk"