Damar Sozler Ask Mesajlari

Damar Sozler Ask Mesajlari. Damar sözler duydum ki her şeyin elbet bir sonu varmış, ölüm gelirmiş insana kurtuluş olmazmış. Ben mutluluktan sarhoş gibi yürüyorum gülümsüyorum.

Damar Aşk Sözleri
Damar Aşk Sözleri from www.siirler.biz

Unuturum diye uyudum, yine seninle uyandım. Sevginin olduğu yerde ot yemek nefretin olduğu yerde et yemekten. Adını aynalara yazamadım sinirden kırarım diye adını duvarlara yazamadım zalimin biri boyar diye adını kalbime bile yazamadım ben ölünce organlarım bağışlanırda sen başkasının olursun diye.

Gönül Yorgun Düştüğünde, Yürek Dilsiz Kalır.


Anneler gunu mesajlari anneler gunu. Ölürsem beni yârimin kalbine gömün. Bir tek ona sarılınca yuva gibi kokuyordu içim.

Sorma Bana Ne Kadar Seviyorsun Diye!


Kalemimin kurşunu bitmiş, öldüremiyorum seni. Bir lades tutuşsak, nesine desen, sesine derim. Sen kalmayı istediğin sürece hayatımın tam ortasında olacaksın sevgilim.

Biz Anlamayız Sosyetik Sevgiden, Damar Sözlerdir Bizi Yücelten, Al Bu Sözlerim Sana Ders Olsun, O Da Olmadı Bu Sevgimin Nefreti Sana Kapak Olsun.


Güzel sözler damar sözler duygusal sözler aşk sözleri̇ sevgi̇ sözleri̇ etki̇leyi̇ci̇ sözler manali sözler evli̇li̇k şi̇i̇rleri̇ nisan 5, 2011 damardansozler evlilik dinle beni arkadaş hiç sevmemek delilik sevdiğinle bir savaş vermek değil evlilik ya zayıftır ya şişman herkes halinden pişman birbirinizi düşman görmek değil evlilik düşsen de bir batağa Ask dedikleri en güzel hayallere insani götüren bir süvari gibi. Bilirsin yüzün aklımdadır hep, ben sesini özlerim.

Artık Varlığım Da Yokluğum Da Seninle Olacak, Tıpkı Dünüm Ve Bugünümdeki Gibi.


Takma dişlerimizin yerlerini unutana kadar seveceğim seni. Kendinden bile gider ama sana hep gelir. Fizikte bir teoriye göre bazı sesler kalp atışınızın hızlanmasına neden olabilir.

Damar Sözler Duydum Ki Her Şeyin Elbet Bir Sonu Varmış, Ölüm Gelirmiş Insana Kurtuluş Olmazmış.


Damar sözler en güzellerini yazalım istedik ve yüzlerce damar söz arasından sizlerin işinize yarayacak olanları bir araya getirerek burada yayınladık. Kıyısında zaman geçirdiğimiz denizlerde boğulduk. Resimli ask sozleri resimli ask mesajlari pek guzel sozler guzel soz ilham.

Posting Komentar untuk "Damar Sozler Ask Mesajlari"