Aşka Kısa Güzel Sözler

Aşka Kısa Güzel Sözler. En güzel aşk sözleri anlamlı sözler ve sevgiliye güzel sözler şeklinde listelenen içeriğimizle sizleri. Güzel sözler mart 25 2018 0 bu güzel sayfada sizler için sevgiyi anlatan en güzel sözleri hazırladık.

Güzel Cümleler Uzun Güzel Sözler Güzel Mesajlar
Güzel Cümleler Uzun Güzel Sözler Güzel Mesajlar from www.eyguzelsozler.com

Aşk ile ilgili güzel bir söz. Love;74 aşk ve mantık üzerine… aşkın ilk nefesi, mantığın öldüğünün resmidir. Adını gökyüzüne yazdım her sabah sende doğsun diye, yüreğini yüreğime yazdım canın yandığında benimle yansın diye, adını canım koydum sen öldüğünde bende öleyim diye.

Keder Dediğinde Bulaşır Aşka Ama Aşk Ne Kadar Güçlü Ise Bu Kadar Kolay Dağıtılır Keder Rüzgârı.


Seni ben canımın içinde sakladım. Kim istemez mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın? Gül dikiyorum elimin değdiği yere.

Tavanı Kadar Sokağın, Ve Dibi Kadar Cehennemin.


Adını gökyüzüne yazdım her sabah sende doğsun diye, yüreğini yüreğime yazdım canın yandığında benimle yansın diye, adını canım koydum sen öldüğünde bende öleyim diye. Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye ilk senden başlamasaydım. Aşk, gönüi yoiunda bir oimak, sevgiyi ve duayı hissetmektir.

En Güzel Osmanlıca Aşk Sözleri (Lale Bağ Kenarında Utangaç Dursa Şaşılır Mı?


Ama ben uyuyamadığım geceleri sana helal etmiyorum. Başımı göğsüne dayadığımda, zaman düşmanımdır benim, geçip gider diye. Tek tek gözlerinden yastığa dertleşirsin yalnızlığında.

Gözlerde Yaş Yoksa, Ruh Gök Kuşağına Sahip Olamaz.


Güne seninle başlamak günü seninle bitirmek bir ömrü seninle yaşamak beni ayakta tutan en güzel hayalim canım sevgilim mutlu günler. Hüzün yakışmıyor bu aşka gülüm. Ağarsa saçların belin bükülse, birer birer hep dişlerin sökülse yine de taze fidan dalımsın sen benim.

Lai Oimuş Diiime Adını Doiar.


Eğer senin için aşktan daha güçlü bir şey varsa o senin aşk dediğin şeye yazık. Hayatta kalabilmek için insanların havaya, benimse sana ihtiyacım var. Sen benim hiç bıkmadan saatlerce seyre daldığım, tövbe tutmayan en tutkulu sevdamsın.

Posting Komentar untuk "Aşka Kısa Güzel Sözler"