Whatsapp Sözleri Aşk Resimli

Whatsapp Sözleri Aşk Resimli. Whatsapp resimli durum mesajları resimli mesaj whatsapp sözleri whatsapp durumları. En güzel aşk sözleri 2021.

Whatsapp resimli durum mesajları Whatsapp sözleri
Whatsapp resimli durum mesajları Whatsapp sözleri from enyeniguzelsozler.com

Whatsapp durum aşk sözleri sen bana huzur ver, ben sana ömrümü. Bir yanlızlık inşa ediyorum ki sorma : En çok gözlerime gömülürsün, gözlerimi kaparım.

Dünya Onların, Ahiret Bizim Olsun.


Bu söz tam whatsapp’ta durum yapmalık dedirten 20 etkileyici söz. “kurşun gibisin ey aşk, kalsam göğsümden vuracaksın, !” “belki dünyanın sonu değilsin ama, sen benim solumda bir dünyasın.” “ömrün olmak isterdim, seninle başlayıp, seninle biten…” “önemli olan bir omuza yaslanmak değil; En çok gözlerime gömülürsün, gözlerimi kaparım.

Whatsapp Aşk Durumu Sözleri Kısa 2019.


“unutmak” ise kocaman bir devrim…. En güzel aşk sözleri 2021. Whatsapp’da aşk durumumu paylaşmak için 21 sözden oluşan kısa aşk sözlerini bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Ne Olur Artık Vurma Beni Uzaklaş, Bundan Böyle Benim Için Hüzündür Aşk!


Türkiye ve dünya üzerinde milyonlarca kullanıcısı bulunan anlık mesajlaşma uygulaması. Gözümde hiç değerin yok ki, tüm değerin kalbimde. Mimar sinan halt etmiş yanımda!

“Eş” Diye Yazmadığını “Aşk” Diye Çıkarma Karşımıza.


Mutlu olmak kimin umurunda, sen yanımda ol yeter. Değmeyen birine dönüp bakmam adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim. Özdemi̇r asaf bir gün birisi sana öyle sarılacak ki, kırık olan tüm parçaların birleşecek.

Resimli Aşk Sözleri 2 Sevmek Ne Kadar Da Güzel Bir Duyguymuş.


Aşkı seven değil sevip de ayrılan bilir… Ama ben uyuyamadığım geceleri sana helal etmiyorum. Kalbime söyleyemedim gittiğini, seni halen benimle biliyor….

Posting Komentar untuk "Whatsapp Sözleri Aşk Resimli"