Aşk Sözleri Uzun Siir

Aşk Sözleri Uzun Siir. Ben senin çocuksu gülüşlerini sevdim. Bu yazımızda sizler için sevgiliye şiirler hediye edebilmeniz için en güzel aşk şiirlerini derledik.

güzel sözler aşk romantik sözler anlamlı kısa sözler
güzel sözler aşk romantik sözler anlamlı kısa sözler from www.pinterest.com

Yani sen sevgilim, sen benim canımın canı, can yoldaşımsın. 25 aşkın ilk soluğu mantığın son soluğudur. Bakışlarında gizlediğin olabildiğince yeşili, okyanus dalgası maviyi.

Bu Altın Gibi Sükûnette Benim Düşüncelerimde Sen Var Olursun.


Hiçbir düşünce bu kadar ürpertmedi içimi. Romantik aşk şiirleri sen benim dünyamın güneşi, sen açan çiçeklerim yedi rengi, sen çayımın demi, yağan yağmurun o güzel sesi, sen damarımda kanım, alnıma yazılan yazımsın. Öyle bir ben ki gelen kapına;

Aşk Başlamadan Güzel, Kalplerde Heyecan Bakışlarda Korku Olduğu Zaman Güzel… Birbirimize Sezdirmemek Için Çırpınış, Başkaları Görmesin Diye Çabalayış, Gözlerim Gözlerinin Mavisine Değdiği Zaman… Aşk Başlamadan Güzel….


Chp başa geçerse ülkeyi meyhaneye çevirecek 291. Düşüncesi bile aklımı başımdan alırken, yaşanmışlığını düşünemiyorum. En güzel anneler günü şiiri konu başlığı altında 20 farklı anneler günü şiirini sizler ile paylaştık.

Kalbimde Açan Mis Kokulu Çiçek, Karnımda Uçuşan Kelebekler De Senin Eserin Ancak Sana Sarılınca Kalbimin Olduğunu Hissederim.


Ümit yaşar oğuzcan aşk o eski günlerden söz etme bana. Seninleyken bulutlar bembeyaz ve şarkılar aşk dolu… ruhunu hissettim bir kere, artık hiçbir yere gidemem sevgilim. Aşkım sen benim dünyamın ışığı, ahretimin cennetisin.

Sizler Için En Güzel Sevgili Sözlerini Sevgiliye Söylenecek Güzel Sözleri Derledik.


Bu bölümde sevgiliye ve eşe gönderebileceğiniz birbirinden romantik aşk şiirleri bulabilirsiniz. Papatya kokunu çektim bir kere içime, artık seni sevmekten vazgeçemem sevgilim. Sevgiliye uzun romantik sözler hayat önceden kıymetli değildi bu kadar.

Bana Gitmek Düşer, Bu Aşkın Ardından.


Ben bir gün değil ki. Aşk, aslı’nın yoluna düşüren güç. Gözlerim kör oldu aşkından nefesim kesildi sanki.

Posting Komentar untuk "Aşk Sözleri Uzun Siir"