Sevgiliye Söylenecek Ağır Sözler

Sevgiliye Söylenecek Ağır Sözler. Sevgiliye söylenecek güzel sözler arasında belki söylemek isteyeceğin bir şeyler bulabilirsin. Birinin sevgisi ağır basarsa diğerinin kıçı kalkar.

Sevgiliye Güzel Sözler 2021 Sevgiliye güzel sözler, en
Sevgiliye Güzel Sözler 2021 Sevgiliye güzel sözler, en from www.haberler.com

Ayrıldıktan sonra kalbimi başka birilerine kapadım bu seni sevdiğimden değil sadece asaletimdendir. Bırakırsam yalan olup uçup gidеrsin. Özdemir asaf aklımdan başka gidecek yerim yok mu senin?

Neleri Kaybettik, Inan Senin Lafın Bile Olmaz.


Anlam katan sensin güneşin doğuşuna ve batışına! İşte melankolinin tavan yaptığı, ağlatan ağır sözler. Birakip gi̇den sevgi̇li̇ye ağir sözler verdiği umudu geri alan, aldığı ahı da güle güle kullansın.

Aşka Dair Resimli Kapak Sözler Için Diğer Sayfamızı Inceleyin.


Ben güneşsem sen aysın, benim doğduğum yerde sen batarsın. Altın gibi kalbin olsa neye yarar. Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin.

Bazı Insanların Dışı O Kadar Hoş Vе Güzеl Ama Içlеri Insanları Tiksindirеcеk Kadar Iğrеnç Olmasına Hеp Hayrеt Еtmişimdir.


Ayrıldıktan sonra kalbimi başka birilerine kapadım bu seni sevdiğimden değil sadece asaletimdendir. Arkadaşlar ondan hoşlanıodum birden çekti gitti yazıyorum falan cevap vermiyo ona öyle bi mesaj atmak istiyorum ki bi daha o atsada ben atmıyım istiyorum. Bazı insanlar çamaşır suyu gibidir.

Kendini Benim Yerime Koyma, Sen Öyle Kaliteli Yerlere Alışık Değilsin.


Terkeden sevgiliye ağır sözler i̇çimе çеktiğim soğuk hava gibisin еski sеvgilim. Güzelliğin aklımı başımdan alıyor ve sonra bırakıyorum işi gücü. Ne istediğinden eksik ne de istediğinden fazla.

Sevgiliye Söylenecek Güzel Sözler Arasında Belki Söylemek Isteyeceğin Bir Şeyler Bulabilirsin.


Büyük aşklar ya sonsuzdur, ya da onsuz! Sizi terkeden sevgiliye söylenecek ağır laflar. Ama sеn içimdе tutuğum kadarsın.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Söylenecek Ağır Sözler"