Aşık Veysel Seher Vakti Sözleri

Aşık Veysel Seher Vakti Sözleri. Sabah seher vakti düitüm yoia anam sordu nire oiium böyie dedim ana fazia sorma bairim yanik yeter sorma seher vakti düitüm yoia günier boyu yoi. Seher vakti büibüi öter ekseri akar gözüm yaşı deier mermeri

Ahmet Sevilmiş adlı kullanıcının Seher Vakti İstanbul
Ahmet Sevilmiş adlı kullanıcının Seher Vakti İstanbul from www.pinterest.com

Aşık veysel ömrüm ömrüm şarkı sözleri: Aşık veysel klasikleri 3 firma : Sabah seher vakti düitüm yoia anam sordu nire oiium böyie dedim ana fazia sorma bairim yanik yeter sorma seher vakti düitüm yoia.

Seher Vâkti Bülbüller Nede Güzel Öterler Açıncâ Tüm Çiçekler Birlikte Zikrederler Amân Allâh Illâllâh Dertlere Dermân Âllâh Gönüle Şifâ Veren Lâilâhe Illâllâh Akşâm Olur Giderler Boyun Büker Çiçekler Akşâm Olur Giderler Boyun Büker Çiçekler Kim Bilir Ne Söylerler Feryâd Eder Bülbüller Kim Bilir Ne Söylerler Feryâd Eder Bülbüller Amân Âllâh Illâllâh


Âşık veysel şatıroğlukalan müzik youtube kanalına abone olmak için tıklayın: Aşık veysel seher vakti senin ahüzarından şiiri i̇şte âşık veysel şatıroğlu tarafından yazılan seher vakti senin ahüzarından adlı sözleri. Bilmiyorum ne hаldаyım, gidiyorum gündüz gece.

Seher Vakti Çıkmış Yolun Üstüne Bir Bakışta Yaraladı Yâr Beni Hayran Oldum Baka Kaldım Yüzüne Gözleriyle Pareledi Yâr Beni.


Anlatamam derdimi dertsiz insana dert çekmeyen dert kıymetin bilemez. Yollar uzak dağlar girmiş araya merhem bulunmazmış azgın yaraya derdimi dökeyim bilmem nereye sevda almış bir çıkmaza kor beni. Özmüzik plakçılık ve kasetçilik özmüzik tarafından yayınlanan aşık.

Seher Vakti Çıkmış Yolun Üstüne.


Ben babamı sen ustanı unutma. Süreyya seher vakti seher vakti sen tarlaya gidende ses yayılır dört bir yana süreyya elindeki gonca gülü derende gelmeyesen bizim eve süreyya. Bir seher vaktinde gençlik çağımdahayali kalbime geldi gizlendiboynum eğri semeserhoş gezerkenaklımı başımdan aldı gizlendi bu sevda başımdan lrılmaz dediâşk.

Aşık Veysel Kısa Sözleri Şu Geniş Dünyaya Sığmayan Gönül Şimdi Bir Odaya Kapandı Kaldı.


Türk ozanı aşık veysel'in en güzel 5 sözü; Her gün aklımdan geçiyorsun, insan bir selam verir. Sabah seher vakti düitüm yoia anam sordu nire oiium böyie dedim ana fazia sorma bairim yanik yeter sorma seher vakti düitüm yoia günier boyu yoi.

Benim Sana Verebileceğim Çok Bir Şey Yok Aslında.


Bir seher vaktinde gençlik çağımda hayali kalbime geldi gizlendi boynum iğri semeserhoş gezerken aklımı başımdan aldı gizlendi bu sevda başımdan ırılmaz dedi aşkın deryaları durulmaz dedi her güzele meyil verilmez dedi bir baktı yüzüme güldü gizlendi hayal mıdır rüya mıdır ben şaştım çok aradım köşe köşe dolaştım sevda derler bir sahilde ulaştım Arı mıyım çiçek miyim 9. Aşkın beni elden ele gezdirdi 11.

Posting Komentar untuk "Aşık Veysel Seher Vakti Sözleri"