Sevgi Mesajlari Gecen Xeyre

Sevgi Mesajlari Gecen Xeyre. Geceniz xeyre qalsin eziz dostlarim Ürəyin doğan günəşi deyil batan günəşi seçsin, çünki doğan günəş əlbət batacaq amma batan günəş yeni ümidlərlə doğulacaq sabahkı günəş sənin üçün bitanem yaxşı gecə.

Seni Seviyorum Mesajları
Seni Seviyorum Mesajları from www.nkfu.com

Sevgi sözleri aşk dolu sevgi mesajları. Sevgi mesajları resimli olarak da karşı tarafı oldukça etkileyebilir. Yaxşı gecə mesajları ürəyinin işığı gecənin qaranlığını bastır yuxuların xoşbəxtlik yağmurlarında keçsin gecen xoşbəxt ürəyin dinclik dolu olsun yaxşı gecələr!

Ancaq Yenə Də Sənə Çox Sakit Və Dinc Bir Gecə Arzulayıram.


Ürəyin doğan günəşi deyil batan günəşi seçsin, çünki doğan günəş əlbət batacaq amma batan günəş yeni ümidlərlə doğulacaq sabahkı günəş sənin üçün bitanem yaxşı gecə. Sevgiliye whatsapp mesajları by admin 28 nisan 2015 sayfa i̇çeriği. İyi geceler küçük cadım tatlı rüyalar seni çok seviyorum bitanem rüyanda beni görmen dileğiyle.

Sanırım Ben Sadece “Seni Seviyorum” Diyeceğim, Gerisini Sen Anla… Ellerimde Çiçeklerle Koşup Geldim Kapına Ve O Muhteşem Bakan Gözlerinle Baktın Ruhumun Ta Derinlerine.


Hit reytinqini izləyin və mahnılarınızı yarada bilərsiniz. Hemiwe gecen xeyre 'birdenem' deyerdin,gecenin xeyrinden cox 'birdenen' olmaq duygusu xowbext ederdi meni.!!!. Beraberce ulaşabilmek ümidi ile iyi geceler.

Moon Asl Ay Sm Likes Askfm.


İşte o gün nasıl da âşık olduğumu hatırlıyorum sana; 0 response to gecen xeyre qalsin sevgilim mesajlari. Gecən xeyirli olsun və ürəyin sevgimlə dolsun.

Artiq Bir Neche Fenn Uzre Harlashirdim.


Yuxun olsunmenim xeyallarim yuxularin en gozelidi. Sensiz bu gecenin soğukluğu çekilmiyor hayalin gözümün önünde yalnızım odamda resmin duvarda sabahlarım hayalinle tatlı rüyalar aşkım iyi. 15)bir daha dunyaya gelsem yene seni severdim.menim xetrime deyesen deye deyil,meni deli divane edesen deye!

Artiq Bir Neche Fenn Uzre Harlashirdim.


About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. Bu sayfamızda sevgi mesajları sevgi sözleri sevgi ile ilgili mesajlar sevgi hakkında mesajlar yer almaktadır. 16)sene lalelerden yataq duzeltdim sevgimi yorgan etdim xeyallarimda yuxun olsun.menim xeyallarim yuxularin en gozelidi.

Posting Komentar untuk "Sevgi Mesajlari Gecen Xeyre"