Mesafe Aşk Sözleri Kısa

Mesafe Aşk Sözleri Kısa. Yürekte hissediyorsan mesafenin hiç önemi yok. Benim aşkımı tek senin kalbin ölçebilir aşk görülmeyen bir şey sanıyorlar ama yanılıyorlar gözlerine her baktığımda aşkı görüyorum eğer son sözümü söylemek zorunda kalsam yine seni çok seviyorum derdim belki sana dünyaları önüne seremeyebilirim.

En Güzel Aşk Sözleri Kısa Ve öz Lookalike
En Güzel Aşk Sözleri Kısa Ve öz Lookalike from lookalikelookout2110.blogspot.com

Bazılarıyla kaliteli iletişim kurmanın yolu onlarla araya mesafe koymaktan geçer. Yürekte hissediyorsan mesafenin hiç önemi yok. Seni sevdiğim kadar yaşasaydım ölümsüzlüğün adını aşk koyardım.

Aramızdaki Mesafeler Hiçbir Şey Ifade Etmiyor, Çünkü Seni Burada, Orada Ve Her Yerde Seviyorum.


Böyle basit bir dünyada sen benim için çok özelsin. Herkesi ona benzetip kimseyi onun yerine koyamamaktı. Mesafeler var bayım kalbimde değil gözlerimizin arasında.

Aşk Mesafe Yüzünden Ölmez, Şüphe Yüzünden Ölür.


Nasıl özlediğimi bir bilsen gittiğin mesafelerden utanırdın. Bazılarıyla kaliteli iletişim kurmanın yolu onlarla araya mesafe koymaktan geçer. Aramızda olan tek şey mesafeler olsun başka bir insanın olmasından iyidir.

Ne Kadar Uzakta Da Olsa Sevenler Arayıp Sormak Iin Olmamalı Bahaneler Uzaklığın Nemi Yok Yeter Ki Bir Olsun Kalpler.


Aşk mesafe yüzünden değil, şüphe yüzünden ölür. Resimli kısa sevgiliye aşk sözleri. Belki çok lüks yaşam vadedemeyebilirim ama seni sevdiğimi her gözlerine baktığımda söyleyebilirim

İzin Verdiğim Kadar Bilebilirsin Beni Gerisi Sadece Zannettiklerindir.


Sabır boyun eğmek değil, mücadele etmektir. Mesafe iyidir ne haddini aşan olur, ne de canını sıkan. Huzur kokuyor geçtiğin her yer.

Kapımıza Değil Kalbimize Vuran Buyursun!


Mesafeler sevmeye engel değil azizim sen yeter ki sadık ol. Zaman seni bana getirecekse mesafelere razıyım. Böyle sevilesi, öpülesi, koklanası insanlar neden kilometrelerce uzakta yaşar ki.

Posting Komentar untuk "Mesafe Aşk Sözleri Kısa"