Sol Yanım Aşk Şiiri

Sol Yanım Aşk Şiiri. Annelerde babalar gibi merak eder mi bilmiyorum ama ali 'okula gitmezsem annem çok kızar, merak eder' demişti de onun için söylüyorum. Geçen hafta öğretmen sağ elimde sarımsak, sol elimde soğan dedirte dedirte öğretti sağımı solumu.

Sol Yanım Acıyor Anne Şiiri Muharrem Öztürk
Sol Yanım Acıyor Anne Şiiri Muharrem Öztürk from www.antoloji.com

Şuram işte, sol yanım çok acıyor anne. Sol yanım şiirleri (9786059703062) ürün stoklarımızda kalmamıştır. Agrısı hiç dinmeyen sol yanımla!

Sol Yanım Şiirleri (9786059703062) Ürün Stoklarımızda Kalmamıştır.


Canın acıdı mı hiç senin?. Anneler de babalar gibi merak eder mi bilmiyorum ama ali, “okula gitmezsem annem çok kızar, merak eder.” demişti de onun için söylüyorum. Babam ördü ama onunki gibi olmadı.

Bugün Bende Saçım Örülsün Istedim.


Geçen hafta öğretmen sağ elimde sarımsak, sol elimde soğan dedirte dedirte öğretti sağımı solumu. Sol yanım akrostiş şiiri çalışması sol yanim s ızlamıyor artık benimde yüreğim o turdu artık gönlüme benimde prensesim l al olur kimselere bakmaz senin olan gözlerim y ar ruhum senin, bedenin benim a şkı huzurunu gözlerime çizenim n afile ben her an seni özlerim i şıgınla yaşarım, yok artık karanlık gecelerim Sol yanım (şiir) nasıl bir çizgi çektin ki yüreğime ne senden geçebiliyorum nede vazgeçebiliyorum ne başlamış nede sonu olan bi hikaye bizimkisi ayaklarım yanından geçip gidiyorda ya sol yanım ona ne demeli aynı sana benziyor yanında kendini buluyor, gidince bana kızıyor öyle bir kızıyor ki bana, en anlamsız zamanda bile saçma sapan atıyor

Zil Çalınca Öptü, Hadi Yavrum Sınıfa Dedi.


Sol yanim aciyor anne merhaba anne, yine ben geldim merak etme okuldan çiktim da geldim. Kağıda da böyle yazamam ya aşkım ben fotoğraflarını öpeyim sende gel rüyama beni öp mutlaka gel aşkım sen rüyalarıma gelmeyince sol yanımın acısı ile uyanıyorum aşkım. Başım bir sol yan i̇stemişti.

Aşk Şiir De Saklı Şiir Gözler De


Parmak uçlarına basa basa girdin koynuma. Agrısı hiç dinmeyen sol yanımla! Dün sabah annesi ayşe’nin saçlarını örmüştü.

Duygularım Kalbimi Hep Kastıkça Kastırır Aklım Araya Girer Usulcana Bastırır Suçlu Düşünceleri Kaytan Iple Astırır Can Havliyle Çağrışır Sancır Durur Sol Yanım.


Şuram işte, sol yanım çok acıyor anne. Anneler de babalar gibi merak eder mi bilmiyorum ama, ali okula gitmezsem annem çok kizar merak eder, demiştide onun için söylüyorum. Sol yanım acıyor annem merhaba anne, yine ben geldim.

Posting Komentar untuk "Sol Yanım Aşk Şiiri"