Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa En Romantik

Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa En Romantik. Ben olayım odanın her yerinde günaydın sevgilim. Güzelliğin bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri bugün seninle rüyalarımı süsledin.

Sevgiliye Kısa Romantik Iyi Geceler Mesajı kısa ve öz
Sevgiliye Kısa Romantik Iyi Geceler Mesajı kısa ve öz from kisaveozasksozleri.blogspot.com

Kalbin hangi sevgi için çarpıyorsa, yeni doğan günün güneşi seni ona kavuştursun. Sevgiliye gönderilecek en romantik mesajları dur gitme söylenmemiş sözler var suskun dudaklarımda çığlıklarımda hapsettiğim tomurcuk tomurcuk sevgilerim, çatlamaya hazır yeni baştan yaşanacak sevdalar, yüreğimde günaydınım… karanlık geçmiş silindi ömrümüzden ışıkla bakıyoruz artık geleceğimize günaydın sevgilim… Sabahın kor güneşi vursun suratına öpsün güneş seni benim yerime usulca, gözlerini açtığında ben olayım gözlerinde.

Benim Güneşim, Bana Günaydın Mesajı Atınca Doğuyor Sevgilim.


Kalbin hangi sevgi için çarpıyorsa, yeni doğan günün güneşi seni ona kavuştursun. Seni cok seviyorum canım aşkım. Güneşim de sensin, yıldızım da.

Gunaydinmesajlari Olarak 2019 Ve 2020 Yılında Sevgiliye Günaydın Mesajı Göndermek Istiyorum Diyenler Için Kısa Ve Uzun Seçenekleri Ile Birlikte En Güzel Günaydın Mesajları Alternatiflerini.


4 güneş doğudan doğmaz, yatağımda, yanımda yükselir. Ben olayım odanın her yerinde günaydın sevgilim. Öpücüklerle uyandırmak isterdim seni, yanımda olsan sarardım o nazik tenini, seviyorum seni sabahım sensin benim tek ilacım günaydın aşkımmmm bir sabahı bir de gözlerini özledim sevgilim, sensiz.

Ellerimiz Uzak Olsada Birbirinden, Gönüllerimiz Bir, Şuan Gözlerine Bakamasamda Güneşin Işığı Avutur Beni Sensizliğimde, Günaydın Biriciğim Benim.


Işık gibi parlıyorsun nur yüzlüm. Hem de tam sevgiliniz için hazırlanmış günaydın mesajları. Seninle güne merhaba dedim günaydın sevgilim.

Hayatımın Anlamı, En Anlamlı Günaydınlar Sana Gelsin.


* güzel kardeşim, yeni günün ışıklarıyla sıkıntıların gece karanlığı gibi geride kalsın, günlerin huzurlu, günün hayırlı olsun. Yarın da senin için açılacak, bunu sakın unutma! Her günüme senin adını altın harflerle yazdım.

Sensiz Doğsada Güneş Odama, Biliyorum Kalbimiz Bir Ayrı Olsakta, Şimdi Yanında Olamasamda, Güneşe Bak Sana Gülüyorum Usulca, Seviyorum Seni Günaydın Sevgili.


Günaydın baharım günaydın sabahım seninle güne merhaba derim seninle günü bitiririm sevgilim. Her şey dilediğin gibi olsun arkadaşım. Sevgiliye “günaydın aşkım” mesajı göndererek onun gününü güzelleştirmek ve ne kadar romantik birisi olduğunuzu göstermek de sizin elinizde.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa En Romantik"