Sevgi Sözleri Hz Ali

Sevgi Sözleri Hz Ali. Ali i̇nsanlarla öyle geçinin ki öldünüz mü ağlasınlar size; Hz.ali sözleri hz.ali’nin en güzel sözlerinden bazıları şunlardır:

Sevgi Ve Dostluk Ile Ilgili Güzel Sözler ispanyolca aşk
Sevgi Ve Dostluk Ile Ilgili Güzel Sözler ispanyolca aşk from ispanyolcaasksozleri.blogspot.com

Düşünmeԁen konuşma, sonuna bakmaԁan iş уapma…. Hz.ali, müslüman olan ve olmayan çoğu insan için. O hatayı işleyene hatasını, başka birini misal göstererek anlatınız.

Bu Kişilerden Biri De Hz.ali’dir.


Bir dağ bile beni sevse musibetlere uğrar. Onunla ne yüzülür ne de uçulur. Ali’ye düşman olanın düşmanı allah’tır.” ben kimin mevlası isem ali de onun mevlasıdır.

Ben Hikmetin Şehriyim, Ali Ise Kapısıdır.


Yapman gereken hayırlı, yararlı işleri yarına bırakma. Bütün acıları tattım ama, insanlara muhtaç olmaktan daha acısını görmedim. Hz.ali sözleri hz.ali’nin en güzel sözlerinden bazıları şunlardır:

Halka Karşı Daima Içinizde Sevgi Ve Nezaket Besleyin.


Hırs ve tamah, yorgunluk ve meşakkatin anahtarıdır. Ona ne verilirse kabul eder. Gerçekle savaşan elbette alt hz.

Sevgiliye Sadakat Üstüne Özlü Bir Söz.


Kalp kör olduktan sonra, gözlerin görmesinde hiçbir fayda yoktur. Ali (r.a)) tatlı suyun başı, kalabalık olur. (mevlana) cahillerin kalbi dudaklarında, alimlerin dudakları kalplerindedir.

Ali Sözleri Sevgi Sözleri Orjinal Sözler En Güzel Sözler Anlamlı Kısa Sözler Hayatla Ilgili Gecenin Sözü Sözler Resimli Facebook Ile Ilgilidir.


Bütün acıları tattım ama, insanlara muhtaç olmaktan daha acısını görmedim. O hatayı işleyene hatasını, başka birini misal göstererek anlatınız. Adamlık, ahde vefa, verdiği sözü tutmaktır.

Posting Komentar untuk "Sevgi Sözleri Hz Ali"