Sevgi Sözler I

Sevgi Sözler I. Bundan önce söylediğin herşeyi unutup yıllarca o söze takılıp kalacak. Sevgi i̇le i̇lgili sözler arzular göz açıp kapayıncaya kadar geçer biter.

Sevgiliye Sevgi Dolu Sözler Düşündüğümde kalbime 1.sayfa
Sevgiliye Sevgi Dolu Sözler Düşündüğümde kalbime 1.sayfa from sozlerin.enguzeli.net

Sevgi̇ dolu mesajlar… gözümle gördüğüm değil, gönlümde kördüğümsün. Ne kadar kötü şey yaşamış olsak da tüm bildiklerimi içimde yaşayan sana ayırdım. En güzel sevgi̇ sözleri̇ özledim diyorsun mektubunda.

Emin Ol Ki Kendimi Yüceltecek Bir Şey Yaparsam Bil Ki Bu Artık Senin Gözünde Değer Kazanmak Ve Daha Mutlu Etmek Içindir.


• amaç, sevgi uğruna ölmek değil, uğrunda ölünecek sevgi bulmaktır. Konu ne zaman senden açılsa kapatmaya kıyamıyorum. Van goethe öğrendik ki her yarayı saran zaman değil sevgidir.

Sımsıkı Sarılalım, Aramızdan Rüzgâr Bile Geçmesin.


Seni gunde bir defe dushunurem o da 24 saatimi alir. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. En güzel sevgi̇ sözleri̇ özledim diyorsun mektubunda.

Yüce Ve Büyük Sevgidir, O Ise Hakiki Insanlarda Bulunur.


Ne kadar kötü şey yaşamış olsak da tüm bildiklerimi içimde yaşayan sana ayırdım. Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim. İkimizi bir kefene saralar, bir kabirde sır olalım sevdiğim.

Oysa Seninle Aramızdaki Sevgi Ve Aşk Asla Bitmedi.


Dostoyevski sevginin bulunmadığı yerde, aklı da arama. Sadece sev dedi gözlerin, bense aşka müebbet yedim. Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim.

Bir Ilişkide Güvensizlik Varsa, Oradaki Sevgi Yalandır.


Yazan kalemimi seviyorum… sonunda sen gelirsin diye, çok şeyin adı küçük yazıldı. Koşulsuz sevgi, birlik, bütünlük, güven, huzur, şefkat, uyum, doyum, neşe… allah’ım tüm bu güzel duyguları verdiğin için teşekkür ederim. Sen benim ilk şiirim, ilk kavgam, sen benim 17 yaşımsın.

Posting Komentar untuk "Sevgi Sözler I"