Platonik Aşk Iyi Geceler Mesajı

Platonik Aşk Iyi Geceler Mesajı. İster whatsapp , ister instagram , isterse facebook veya kısa mesaj(sms) ile en sevdiklerinize gönderebileceğiniz 2021 en güzel iyi geceler mesajları ve sözlerini sizler için. Gece yatmadan önce en sevdiklerinize göndereceğiniz bir iyi geceler mesajı ile onları mutlu edebilir ve yatarken mutlu uyumalarını sağlayabilirsiniz.

Resimli İyi Geceler Mesajı Güzel Sözler
Resimli İyi Geceler Mesajı Güzel Sözler from cokiyiabi.com

Bu yazımızda platonik aşk sözleri kısa, platonik aşk sözleri resimli, platonik aşk mesajları uzun, en güzel platonik aşk sözleri 2018, yeni platonik aşk sözleri facebook twitter için olanlarını yayınladık. Platoni̇k aşk in gerçek aşk i̇le tanişmasi yılların bana verdiği bir özlemdi sana aşık olmak platonik bir aşktı ama dünyanın en mutlu insanı edebilcek kadar güzeldi sana aşık olmak. Belki de aşk asla kullanılmamalıydı cümle içinde, zaten bir daha gönül koymak mı ortaya, tövbe!

Asla Olmam, Hem Ona Hem De Kendime Haksızlık Yapmış Olurum.


Yoksun be güzelim sevdamın ucunda hayatımın başlangıç noktasın da. Biri var… koşmak istiyorum ama adım atamıyorum. Sevmediğim bir insanla mutlu olamam ki.

Platonikken Aşk Çok Güzel, Onunla Beraber Olma Hayalleri, Yan Yana Olma Hissi.


Platonik aşk mesajları sevgim 13 nisan 2017 aşk sözleri 0 yorum sayfamızda platonik. Senden ayrı kalmanın bana verilecek en büyük ceza olacağını biliyorum, bu cezaya mahkûm olmamak için seni asla bırakmayacağım. Kimse bilmese de kimse duymasa da bu kalbin sahibi sensin.

Sen Benim Kalbimin Ilk Ve Tek Taraflı Aşkısın Kalbim Seni Seçti.


Bil ki seni çok seviyorum. Sonrasında, güneşin sıcaklığı kadar yakın oldun dünyama. Seni için özlemek, yaşamda edindiğin alışkanlıklardan biri haline geliyor.

Sen Ise Benden Habersiz Masum Bir Kedisin Bebeğim.


Camdan karın yağışını izlemek gibi. Sen bunu nereden bileceksin ki. Platonikken aşk çok güzel, onunla beraber olma hayalleri, yan yana olma hissi.

Platonik Aşk Ve Beklemek Üstüne Bir Söz.


Bir hayalsin dünyamda kim bilir belki de binlerce düşünce platonik aşkımsın varlığınla boğuştuğum. Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin. Senin güldüğün, benim defalarca öldüğüm bir resmin var.

Posting Komentar untuk "Platonik Aşk Iyi Geceler Mesajı"