Canfeza Aşk Sözleri Tumblr

Canfeza Aşk Sözleri Tumblr. Tüm kötü sözlere karşı sağırlaşsak, rahat bırakmam her sabaha ağarmazsak. Sen benim özlemimsin, sende neyim?

canfeza lafedersin altı çizili satırlar altıçizilisözler
canfeza lafedersin altı çizili satırlar altıçizilisözler from www.pinterest.com

Yaiandan da olsa gei kapım açık. Sıradan bir ikindi vaktinin, yerini akşamın kızıllığına bıraktığı vakitlerdeyim. Vuramadım yüzüne yüzüneakar gider içime içimeseni de söküp alsam nafileanlamazlar, kimlere kanıyor eli mahkumgönlümü sarıyor, ki yalandanseni bula bula kendimi kaybettimüzgünüm, vuramadım yüzüne yüzüneayrıldım yüreğinin penceresindendamlayıp.

Süpermiş Yok Ya, Hiç Istemiyorum.


Discover more posts about canfeza, aşk, postlarım, and taladro. Discover more posts about aşk sözleri. Sanırım yalnızlığa alıştık diye geriye dönmedik hiç.

Aşk Ve Sevgi Sözleri Paylaşıyoruz.


Ne acı hiç bitmiyor tuzakiarın. Yanakiarına hapsoimak ezberiemek bir vadiyi. 1,5 milyon değerlendirme 277 bin değerlendirme gördün mü?

Bütün Tutkular Bize Suç Işletir Ama, Bizi En.


İçimde o kadar güzelsin ki, onu kirletmeyeceğim seninle. Sıradan bir ikindi vaktinin, yerini akşamın kızıllığına bıraktığı vakitlerdeyim. Belki bir rüzgar gelir alır gider beni.

Gözlerimden Akan Yine Sensin Ben Kıyamam Silmeye Kolaysa Sen Sil.


Ünlü kişilerce söylenmiş en güzel aşk sözlerini bu sayfada bulabilirsiniz. Yıldız tilbe dayan yüreğim şarkı sözü sözler aşk sözü güzel sözler aşk aşk sözleri şarkı sözleri sevgili sevdiğim sevgilim sevgi sözleri. See a recent post on tumblr from @sevgiligidersevgimkalir about taladro.

Çekemiyor Şu Göniüm Artık Deii Nazı.


Huzurum huzur deniz aşk şiirleri aşk aşk şiiri şiirler şiir şiirheryerde sevgilim sevgi sevgili seviyorum seni seviyorum 1.567 not gözler sevdiğim sevda sevdim sevgilim aşk sözü aşk aşk sözleri aşk sevgi sevgi sevgili sevgi sözleri söz sözler seviyorum seni seviyorum seni sevmek 1.413 not Yaiandan da olsa gei kapım açık. Gelemiyorsan ben geleyim, çözebilirim gönlündeki mengeneyi.

Posting Komentar untuk "Canfeza Aşk Sözleri Tumblr"