Aşık Veysel Saz Sözleri

Aşık Veysel Saz Sözleri. Ateşi kor közü kendinden olur. İşte en güzel aşık veysel sözleri… taş olsam yandım idi.

ÂMÂ VEYSEL DEĞİL ÂŞIK VEYSEL Netyazı
ÂMÂ VEYSEL DEĞİL ÂŞIK VEYSEL Netyazı from www.netyazi.com

Şu geniş dünyaya sığmayan gönül şimdi bir odaya kapandı kaldı. * seversin, alırsın, karın olur / seversin, alamazsın, karasevdalın olur. Hep sözlerim boş laf oldu.

Az Giderim Uz Giderim (Hacı Bey) Türkü Notası Türkü Sözü.


Hep sözlerim boş laf oldu. Aşık veysel sözleri ne varise sende bende aynı varlık her bedende yarın mezara girende sen toksun da ben açmıyım. Uzun i̇nce bir yoldayım / gidiyorum gündüz gece / bilmiyorum ne haldeyim.

Aşık Veysel Sözleri Ile Anadolu'nun Derinlerinden Gelen Sözleri Anlatımlarınıza Yansıtabilirsiniz.


Cahil insan gül ise de koklama. Uzun i̇nce bir yoldayım uzun ince bir yoldayım gidiyorum gündüz gece bilmiyorum ne haldeyim gidiyorum gündüz gece dünyaya geldiğim anda yürüdüm aynı zamanda i̇ki kapılı bir handa gidiyorum gündüz gece uykuda dahi yürüyom kalmaya sebeb arıyom gidenleri hep görüyom gidiyorum gündüz gece kırkdokuz yıl bu yollarda Aşık veysel’in başına gelen olumsuzluk bir türlü bitmek bilmedi.

Veysel Şatıroğlu Sivasın Şarkışla Ilçesine Bağlı Sivrialan Köyünde Dünyaya Geldi.


Uzun i̇nce bir yoldayım türküsü. * şu geniş dünyaya sığmayan gönül, şimdi bir odaya kapandı kaldı. Anlamli aşik veysel sözleri̇ güzelliğin on para etmez bu bendeki aşk olmasa.

Bu Süreçte Eşi Esma Hanım Kendisinden Ayrıldı Ve Başka Birisiyle Evlendi.


Gizli sırlarımı aşikar etme.” “nice güzellere bağlandım kaldım. Gönlümdeki köşk olmasa.” “ben gidersem sazım sen kal dünyada. İşte en güzel aşık veysel sözleri… taş olsam yandım idi.

Ben Giderim Sazım Sen Kal Dünyada.


Türk ozanı aşık veysel'in en güzel 5 sözü; It was çamışıhlı ali who introduced him to the world of ozans that enlightened his world of darkness. Esma hanım’dan olan kızı da erkek çocuğu gibi genç yaşında vefat etti.

Posting Komentar untuk "Aşık Veysel Saz Sözleri"