Sevgiliye Gunaydin Mesajlari

Sevgiliye Gunaydin Mesajlari. Günün aydın olsun mutluluk sebebim. Sevgiliye günaydın mesajları atmak ise bu değerli kişinin güne çok mutlu başlamasına sebep olabilir.

Sevgiliye Günaydın Mesajı Çok İyi Abi Mesajlar, Resim
Sevgiliye Günaydın Mesajı Çok İyi Abi Mesajlar, Resim from www.pinterest.com

Gunaydin mesajlari 2018 sevgiliye guzel duygusal ask dolu ve romantik gunaydin mesaji sozleri guncel romantik sozler romantik sevgililer. Aklım yüreğim ve duam daima seninle günaydın… meleğim… günaydın yanında olupta olamadığımsın bitanem günaydın… Sevgiliye günaydın mesajları seni seviyorum demenin en güzel yoludur.

Derken Biricik Sevgiliniz, Sabahın Erken Saatlerinde Ilk Olarak Sizi Düşünmüş Ve Hiç Üşenmeden Size Sevgi Dolu Bir Günaydın Mesajı Yollamış;


Günaydın yüreğime doğan, içimi ısıtan güneşim. Sevgiliye günaydın mesajları bol güneşli sabahlar aşkım… günaydın bir tanecik aşkım… günaydın sabahı aydınlatan güneşim… günaydın aşkım haydi kalk seni seviyorum. Sevgiliye günaydın mesajları günler seninle başlar, gözlerimi açtığımda yeni bir güne seninle uyanmanın mutluluğunu yaşıyorum sevgilim günaydın… her günüme adını yazdım, güneşimde sen oldun yıldızım da sensin sevgilim.

Günaydın Mesajları, Günaydın Sözleri, Sevgiliye Günaydın Mesajları Yer Almaktadır.


Sevgiliye günaydın mesajı sadece kelimeler yığınından oluşmuyor. O mutlu olunca ise sizde mutlu olacaksınız. Kapınızın önünde güzel bir gün bekliyor.

Günaydın Yeni Doğan Masum Tatlı Güneşim… Günaydın Kır Çiçeğim… Günaydın Gönlümü Fetheden Sevgilim.


Seni çok seviyorum demeyi çok özledim bebeğim günaydın. Hadi aç gözlerini de sesini duyayım. Hayatta en değer verdiğiniz kişilerden bir tanesi de sevgilinizdir.

Günaydınlar Aşkım… Sen Başıma Gelen En Tatlı Belasın.


Sensiz doğsada güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsakta, şimdi yanında olamasamda, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni günaydın sevgili. Geçip giden günlere değil seninle gelecek yeni günlere hasretim sevgilim günaydın güneşim. Günaydın benim aşk diye atan sol yanım, günaydın rüyalarımı pembeye çeviren kadın, hayatımı anlamlaştıran ve beni yeni baştan yaratan sevgili, günaydın sana uykulu gözlerinden ve o bal dudaklarından öperim.

Günlerimde Anlamlar Gizli Bakışların Gibi, Günlerimde Heycanlar Gizli Sana Baktığımda Kalbimin Atışı Gibi, Günlerimde Hep Sen Varsın Sevgili, Günaydınlar Olsun Sana.


Böylelikle ona en kısa yolda günaydın diyecek ve yeni günü için onu uyandırmış olacaksınız. İşte karşınızdaki kişiyi şanslı hissettirecek etkileyici günaydın mesajları; Günlerim bu kadar güzelse sebebi sensin günaydın aşkım.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Gunaydin Mesajlari"