Sevgiline Günaydın Mesajı Uzun

Sevgiline Günaydın Mesajı Uzun. Seni tanısalardı, kalbindeki seni bilselerdi hak verirlerdi bu halime. Güneş neden içimi ısıtır biliyor musun ya da ben neden en çok sabahları seviyorum?

Günaydın Mesajı Aşk GÜZEL SÖZLER MESAJLAR
Günaydın Mesajı Aşk GÜZEL SÖZLER MESAJLAR from www.guzelsozmesaj.com

Sevgiliye günaydın mesajları uzun zerrelerime kadar işlemiş senin tatlı sözlerin. Benim güneşim, bana günaydın mesajı atınca doğuyor sevgilim. Dünyada yok bir eşin, sensin benim güneşim.

Uzun Günaydın Mesajı Günaydın Sevgi Melodim İstek Notam Şevk Işığım Sana Sarıldığımda Evrenin Tüm Güzellikleri Gözlerimin Önünde Dans Ediyor.


Sevgiliye günaydın sözleri ile uyandığınızda sevgilinize günaydın mesajları yollayabilirsiniz. Yalnız yanımda uyu bir ömür. Günün aydın olsun, günaydın olsun sana birtanem… gözlerimi bugün de senin için açtım hayata.

Sevgiliye Günaydın Mesajları Uzun Zerrelerime Kadar Işlemiş Senin Tatlı Sözlerin.


Hadi aç gözlerini de sesini duyayım. İçinde aşkı anlatıyor, sevgiyi barındırıyor, gösterilen özeni aksettiriyor. Ben mutluluktan sarhoş gibi yürüyorum, gülümsüyorum herkese.

Işık Gibi Parlıyorsun Nur Yüzlüm.


Yalnız sevgiliye çok uzun günaydın mesajı atmanın küçük bir sıkıntısı vardır. Senin mırıldanışını duyarak uyanmak istiyorum bütün günlere. Senin güzelliğin tıpkı bir rüya gibi, gözlerin ise bir rüyanın en muhteşem eseri.

Sensiz Doğsa Da Güneş Odama, Biliyorum Kalbimiz Bir Ayrı Olsak Da, Şimdi Yanında Olamasam Da, Güneşe Bak Sana Gülüyorum Usulca, Seviyorum Seni Günaydın Sevgili.


Denizin özgür maviliğinde bulutların saf renklerinde ve sabahlarımın güneşinde buluyorum seni aşkım günaydın. Uzun günaydın mesajları yazımıza devam ederken benzer bir çok yazıyı sevgiliye uzun mesajlar yazımızda bulabileceğinizi belirtmek isterim. Günaydın… günaydın baharım günaydın sabahım seninle güne merhaba derim seninle günü bitiririm sevgilim.

Işık Gibi Parlıyorsun Nur Yüzlüm.


Sevgiliye en tatlı aşka uzun günaydın mesajlarıyla sevgilinizin kalbini fethedin. Sevgiliye uzun romantik günaydın mesajları hediye edebileceğiniz ve kızdan erkek sevgiliye gönderebileceğiniz etkili günaydın. Uyan aklına geleyim, güneş olup sarayım, rüzgar olup okşayayım tenini günaydın herşeyim.

Posting Komentar untuk "Sevgiline Günaydın Mesajı Uzun"